ASARTO. Pierwsza marka własna Polcanu
Polcan, zaprezentował nowość w ofercie, markę materiałów eksploatacyjnych ASARTO. Będzie to rozwiązanie optymalizujące jakość, produkcję i marketing w stosunku do oczekiwań rynku. „Jakość jest najlepszą gwarancją pozyskania lojalności klienta, dlatego będzie naszą najlepszą obroną przed konkurencją i drogą do rozwoju i systematycznego wzrostu marki” - zapewnia producent.
Dowiedzieliśmy się ponadto, że przed wprowadzeniem na rynek marki ASARTO zlecono przeprowadzenie testów jakości w laboratorium TÜV Rheinland, który nadał produktom certyfikat zgodności T+M. Podjęto też szereg działań mających na celu budowanie wartości marki. Zbierano opinie i rekomendacje użytkowników, poprzez oferowanie produktów klientom instytucjonalnym na próbę, tak by mogli je przetestować i ocenić. Producent zapewnia, że dołożył wszelkich starań by przy tworzeniu produktów, w trosce o środowisko naturalne, używać materiałów pochodzących z recyclingu oraz komponentów biodegradowalnych. Kompleksowo zatroszczył się również problemem odpadów zapewniając bezpłatny odbiór zużytych tuszy i tonerów. Producent pomyślał także o oferowaniu kompletu dokumentów wymaganych przy przetargach, typu: specyfikacja techniczna produktów MSDS, karta charakterystyki, certyfikat wydajnościowy TUV, może się też poszczycić certyfikatami ISO 9001, ISO 14001, ISO 19572, ISO 19798, ISO 24711. Dodatkowo zachęca do współpracy Partnerów Handlowych oferując korzystne programy partnerskie i pełne wsparcie marketingowe.
Produkty ASARTO już zostały nagrodzone prestiżowym godłem „Laur Konsumenta” w kategorii Odkrycie Roku 2013, wyróżnieniem nadawanym rokrocznie przez Klientów. Jest to bardzo znaczące szczególnie dla nowoczesnej i dynamicznej marki, Nktóra ma ambicje osiągnąć sukces.
Niezawodność ma być znakiem rozpoznawczy produktów ASARTO.